IkhLasKan HaTi, PerKasAkan TarBiah, TinGkaTkan UkhWah, TunAikan AmaNah, JalAnkan DakWah, TerUskan PerJuanGan, IsLam PasTi GemiLaNg!

Tuesday, February 24, 2009

Produk Halal Tanggungjawab Bersama

HPA kini menumpukan peniagaan mlmnya diselatan negara dan ini dapat dilihat apabila 9 cawangan baru yang akan siap beroperasi pada hujung bulan ini iaitu Port Dickson, Masjid Tanah, Batu Pahat, Muar 2, Pontian, Skudai, Simpang Renggam, Rengit dan Parit Raja. Kerancakan MLMs HPA akan diteruskan terutama di zon-zon yang belum ramai ahli bagi memberikan perkhidmatan pembekalan produk halal keseluruh Malaysia."Kita siap untuk mengisi keperluan ini dengan sokongan daripada semua pemimpin yang ada".

Teruskan perjuangan jangan mengenal penat selagi umat Islam belum selamat daripada produk haram dipasaran.

"Produk Halal Tanggungjawab bersama"

1 comment:

Ibnu Hasan said...

Assalamualaikum,

Terima kasih kerana memautkan web/blog anda kepada www.darulkautsar.com.. Disebabkan serangan siber baru-baru ni web tersebut telah dihapuskan..dan untuk menggantikan web tersebut kami membangun semula web dengan nama www.darulkautsar.net.. Kami masih mengekalkan konsep dan kandungan web asal.

Kami amat-amat menghargai sokongan anda dan amat berharap sekiranya anda dapat membuat pautan semula ke www.darulkautsar.net. Juga kami amat berterimakasih sekiranya anda dapat mewar-warkan kewujudan web kami kepada kenalan-kenalan.

Semoga usaha kita diberkati Allah dan bermanafaat untuk kehidupan kita di dunia dan akhirat.


Wassalam.

Pasukan Pengendali www.darulkautsar.net